Subaru XV Hybrid tS – pra-tempahan di Jepun

Subaru-XV-Hybrid-tS-1-

Subaru Tecnica International (STI) telah mengumumkan pra-tempahan untuk Subaru XV Hybrid tS telah pun dibuka, dan model ini bakal mula dijual pada musim luruh ini menerusi pengedar Subaru di Jepun. Dijual pada harga bermula 3,226,400 yen (RM124,898), model edisi istimewa ini dibina berdasarkan model standard XV Hybrid, dan memperkenalkan suspensi yang dipertingkatkan eksklusif dari jabatan pemotoran Subaru, seakan sama dengan Forester tS.

Komponen talaan-STI yang dipadankan termasuklah topang suspensi hadapan dan peredam belakang baharu, gegelung pegas (hadapan dan belakang), bersama tower bar fleksibel hadapan dan draw stiffener. Bagi meningkatkan lagi prestasinya, XV Hybrid tS juga menerima perincian luaran yang lebih unik.

Dengan jaluran berwarna jingga yang merintangi dari bahagian spoiler bawah rekaan-STI, roda aluminium 17-inci (juga dengan kekemasan jingga), serta skirt sisi hingga spoiler bumbung. Perincian lain termasuk gril hadapan kelabu gelap, perumah cermin sisi hitam, dan logo STI serta tS.

Di dalamnya, bentangan tema jingga menjalari ruang, termasuk jahitan kontras pada tempat duduk kombinasi suede hitam dan kulit hitam. Tempat duduk tersebut juga disulam dengan logo STI dan didatangkan dengan pemanas sekali (untuk hadapan sahaja).

Selain itu, jahitan jingga turut didapati di bahagian perehat kepala hadapan dan belakang, serna kekemasan pintu berwarna kuning cair. Sentuhan terperinci pada panel instrumen berwarna hitam pekat, perehat tangan pada pintu berwarna jingga dan plat ambang sisi eksklusif STI.

XV Hybrid tS dijanakan oleh enjin FB20 2.0 liter bentangan melintang empat-silinder (150 PS dan 196 Nm), ditambah dengan motor elektrik bersama transmisi Lineartronic CVR. Sistem Symmetrical All-Wheel Drive (AWD) Subaru berfungsi menyalurkan kuasa pada semua roda.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required