Naza Kia tawar rebat istimewa sempena Merdeka

SONY DSC

Naza Kia Malaysia, pengedar rasmi bagi jenama Kia di negara ini turut mengambil kesempatan bagi meraikan Hari Kemerdekaan yang ke-59 tahun dengan menawarkan rebat istimewa untuk semua model Kia.

Bagi yang berminat dengan Kia Cerato KX, ia ditawarkan dengan harga atas jalan bermula RM79,000 (tanpa insurans), berbanding RM89,888 ketika dilancarkan pada 2014 lalu. Ia dijanakan oleh enjin 1.6 liter Gamma D-CVVT empat-silinder yang mampu menghamburkan kuasa 130 PS dan tork 157 NM serta dipadankan dengan kotak gear automatik enam-kelajuan.

Selain itu, rebat sehingga RM14,888 turut diberikan kepada model Kia yang lain termasuk Rio Sedan, Rio lima-pintu, Cerato, Cerato Koup dan Optima K5. Walau bagaimana pun, kempen istimewa ini tidak melibatkan model Sorento dan Sportage serba baharu.

Menurut Naza Kia Malaysia lagi, tawaran ini hanya terhad sepanjang bulan kemerdekaan ini sahaja. Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai, sila berkunjung di mana-mana bilik pameran Kia berhampiran.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required