Peugeot Malaysia anjur promosi Hari Merdeka – libatkan empat model, penjimatan sehingga RM29k

peugeot-ad-1200x630

Peugeot Malaysia mengumumkan promosi istimewa Hari Merdeka bagi pelanggan yang ingin memiliki kenderaan baharu keluaran syarikat itu. Ia melibatkan empat model semasa Peugeot, dengan penjimatan sehingga RM29,000. Promosi sah sepanjang Ogos ini.

Bagi pelanggan yang memilih Peugeot 308 THP, sebuah model hatchback yang menawarkan prestasi dan pemanduan yang tersendiri, mereka akan menikmati penjimatan sehingga RM9,000. Untuk sedan eksekutif Peugeot 508 THP pula, yang turut dilengkapi dengan teknologi turbo THP yang sama, akan memberikan lebih nilai kepada pemilik unit baharunya yang berpeluang menikmati penjimatan sehingga RM15,000.

Terdapat dua lagi model yang ditawarkan dengan promosi yang lebih berbaloi. Bagi model MPV Peugeot 5008, pelanggan yang ingin mendapatkannya kini mampu tersenyum dengan penjimatan sehingga RM25,000 yang ditawarkan. Begitu juga dengan model SUV 3008, menjadi model yang paling berbaloi untuk pembelinya bulan ini dengan penjimata sehingga RM29,000.

Maklumat lanjut berkaitan promosi istimewa Hari Kemerdekaan dari Peugeot ada di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required