Toyota tawar rebat tunai dan hadiah lain Ogos ini

Screen-Shot-2016-08-05-at-2.15.35-PM_BM

Sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia, Toyota menawarkan pelbagai rebat dan aksesori percuma dengan setiap pembelian enam model mereka iaitu Vios, Corolla Altis, Hilux, Camry Hybrid, Avanza dan Innova.

Untuk pelanggan yang membeli Toyota Vios, mereka akan ditawarkan dengan rebat tunai RM6,500 untuk varian 1.5 TRD Sportivo. Pelanggan juga turut akan menerima sistem infotainmen DVD-Video dan navigasi lengkap dengan kamera undur secara percuma.

Toyota-Merdeka-Roadshow-Vios_BM

Untuk pembelian Vios varian 1.5G automatik pula, pelanggan akan menerima sistem infotainmen navigasi DVD-audio dengan kamera dan lampu nyalaan siang (DRL) secara percuma. Manakala untuk pembelian varian 1.5E automatik, anda akan menerima aksesori percuma yang terdiri dari sistem infotainmen navigasi DVD-audio dengan kamera undur, filem penapis haba dan keselamatan Toyota Premium, DRL dan lampu ruang kaki hadapan. Pembelian kedua-dua varian ini turut diberikan rebat tunai sebanyak RM7,500.

Pembelian Vios varian paling rendah 1.5J (manual/automatik) turut diberikan hadiah iaitu sistem infotainmen navigasi DVD-audio dengan kamera undur, filem penapis haba dan keselamatan Toyota Premium, DRL dan lampu ruang kaki hadapan serta rebat tunai berjumlah RM6,500.

Toyota-Merdeka-Roadshow-Altis_BM

Pelanggan yang memilih untuk membeli sebarang varian Toyota Corolla Altis pula akan menerima rebat tunai RM5,500 serta ditawarkan aksesori percuma yang terdiri dari sistem infotainmen navigasi DVD-audio dengan kamera undur, kit aero dan perakam video digital. Khas untuk pembeli Corolla Altis 1.8 G dan 1.8E, mereka turut akan menerima lampu nyalaan siang.

Jika anda memilih untuk membeli trak pikap Hilux Double Cab 2.8G (AT) 4X4, Double Cab 2.4 (MT) 2X4 dan 2.4G (MT) 4X4, anda akan menerima rebat tunai sebanyak RM2,000. Manakala untuk pembelian varian Double Cab 2.4G (AT) 4X4 pula, anda akan menerima rebat tunai RM4,000.

Screen-Shot-2016-08-05-at-2.14.28-PM-e1470377928451_BM

Toyota turut memberikan Camry Hybrid dengan rebat lumayan sebanyak RM8,000 serta pelbagai aksesori percuma. Untuk setiap pembelian Avanza semua varian juga akan menerima rebat tunai sebanyak RM1,500.

Akhir sekali, untuk MPV Innova, untuk pembelian varian 2.0G automatik akan menerima sistem infotainmen navigasi DVD-audio dengan kamera undur, filem penapis haba dan keselamatan Toyota Premium, monitor bumbung serta pam tayar mudah alih. Tiada rebat tunai ditawarkan untuk model ini.

Toyota-Merdeka-Roadshow-Innova_BM

Untuk Innova 2.0E (manual/automatik) pula, pembeli akan menerima sistem infotainmen navigasi DVD-audio dengan kamera undur. Pembeli Innova 2.0E versi manual akan menerima rebat tunai RM4,000 manakala untuk versi automatik pula pembeli akan menerima rebat tunai RM6,000.

Promosi ini hanya sah sehingga 31 Ogos 2016, sementara stok masih ada. Acara Toyota Nationwide Roadshow pula akan bermula 10 Ogos ini hingga November nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required