Roadshow Toyota Sienta – lihat sendiri MPV baharu ini di Sunway Giza hari ini, Setia City Mall esok

Toyota-Sienta-Mobile-Truck-023-1_BM

Berminat untuk melihat Toyota Sienta dengan lebih dekat? Bermula hujung minggu ini hingga pelancaran rasminya minggu hadapan, UMW Toyota akan membawa keluar MPV ini dan merancang pelbagai aktiviti antara 13 hingga 25 Ogos ini. Hari ini (13 Ogos), Trak Mudah Alih Sienta akan berada di Sunway Giza, dan esok (14 Ogos) trak ini akan dibawa ke Pintu Masuk Timur Setia City.

Roadshow mudah alih ini akan membawa dan mempamerkan sepenuhnya MPV berkenaan, dengan informasi tambahan serta memberikan peluang kepada orang ramai untuk menerima kupon pandu uji, yang akan memberikan keutamaan kepada anda untuk memandu uji model ini di bilik pameran Toyota setelah ia dilancarkan. Anda boleh rujuk jadual penuh di bawah.

Trak Mudah Alih Sienta ini akan bergerak ke lokasi terpilih sekitar Kuala Lumpur, Shah Alam, Putrajaya, Cyberjaya dan Petaling Jaya. Di setiap lokasi, pengunjung boleh mengambil bahagian dalam peraduan “Catch The Sienta Photo Contest” untuk memenangi voucer membeli-belah. Pada hujung minggu, Fun Truck ini turut menyediakan Zon Ria Kanak-kanak serta memberikan gula-gula kapas dan popcorn secara percuma.

Tempahan untuk Toyota Sienta sudah pun dibuka, dan ia bakal dijual pada harga RM92,900 untuk varian asas 1.5G, manakala varian tertinggi 1.5V akan dijual pada harga RM99,900. Jika anda sedang dalam membuat keputusan untuk membeli MPV tujuh-tempat duduk baharu, singgah dahulu di roadshow Trak Mudah Alih Sienta ini untuk melihat sendiri rupa paras MPV yang agak funky berkenaan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required