Renault Fluence 2.0L kini dijual di bawah RM80k

Print ads

Renault Malaysia telah mengumumkan kempen terbaharu kepada pelanggan mereka, Renault Fluence It’s a Big Deal yang antara lain menawarkan model Fluence 2.0L pada harga RM79,888, tidak termasuk insurans. Ini adalah bagi Renault Fluence versi sebelum facelift terakhirnya.

Menurut pengedarnya, TC Eurocars Sdn Bhd, angka itu menjadikan penawarannya unik; kenderaan segmen C yang dijual pada harga kenderaan segmen B.

Renault Fluence ditawarkan dalam dua varian, Expression dan Dynamique, dengan harga RM108,888 dan RM119,888 masing-masing. Dengan promosi terbaharu ini, pelanggan yang membeli model berkenaan mampu berjimat sehingga RM40,000.

Ia bagaimana pun tertakluk kepada beberapa terma dan syarat. Tawaran ini hanya sah bagi pelanggan di Semenanjung (tidak termasuk Langkawi). Harga yang dipamerkan juga tidak termasuk insurans, serta tidak termasuk tawaran servis percuma lima tahun yang diberikan sebelum ini. Ia juga turut melibatkan unit pamer Fluence yang dikilangkan pada 2016, bagi varian yang dilengkapi dengan tempat duduk fabrik sahaja.

Renault Fluence dilengkapi dengan enjin 2.0 liter empat silinder petrol yang menghasilkan kuasa sebanyak 143 hp pada 6,000 rpm dan 195 Nm tork pada 3,700 rpm, dipadankan dengan transmisi X-Tronic CVT. Kelengkapan standard bagi model ini termasuk paparan skrin sentuh tujuh inci, sistem infotainmen R-Link, enam beg udara dan masukan tanpa kunci.

Kempen ini akan berlangsung hingga 30 September 2016 atau sementara stok masih ada. Setiap pembelian disertakan dengan jeminan pengeluar lima tahun/perbatuan tanpa had. Maklumat lanjut berkaitan kempen berkenaan ada di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required