VIDEO: G30 BMW 5 Series’ Remote View 3D diprebiu

BMW belum mendedahkan lagi model serba baharu G30 5 Series, tetapi telah menyebarkan video ini untuk memprebiu salah satu elemen yang bakal diaplikasikan buat pesaing Mercedes-Benz E-Class itu. “Remote View 3D” merupakan elemen yang membolehkan pemiliknya “melihat” keadaan keretanya dengan menggunakan BMW Connected, aplikasi bagi telefon pintar, yang pertama buat model BMW.

Video ini termasuklah beberapa penggambaran pemanduan G30, walau pun diambil agak samar-samar, tidak mahu memberikan pandangan yang tepat. Walau bagaimana pun, sewaktu shot bagi fungsi Remote View 3D ini beroperasi, jelas kelihatan “540i” pada bahagian atas kiri di skrin iPhone berkenaan.

540i mungkin akan mengambil tempat 535i, seperti 340i yang cemerlang selepas 335i. Bagi sudut rekaannya, beberapa spyshot bagi G30 ini menggambarkan ia bakal diadaptasikan dengan rekaan penuh evolusi. BMW turut berkata, mereka bakal menjadi pengeluar kenderaan pertama di dunia yang akan mengimplementasikan sel ukuran optik robot di kilang utamanya di Munich, di mana 5 Series baharu akan menjadi modul pertama.

GALERI: Teaser bagi G30 BMW 5 Series

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required