Bilik pameran baharu Toyota di Bayan Lepas, Penang

2-prima-pearl-auto

Prima Pearl Auto Sdn Bhd (Prima Pearl Auto), pengedar bertauliah bagi UMW Toyota Motor Sdn Bhd (UMWT) sejak lebih 10 tahun yang lalu, telah pun membuka satu bilik pameran baharu Toyota. Memilih kompleks Arena Curve, Bayan Lepas, Pulau Pinang, sebagai lokasi baharu, ia adalah bagi menggantikan bilik pameran sedia ada, yang juga terletak di kawasan berhampiran.

Pelancaran bilik pameran baharu ini telah disempurnakan oleh Akio Takeyama, Timbalan Pengerusi UMWT, Datuk Ismet Suki, Presiden UMWT, Ooi Choon Lim, Pengarah Urusan Prima Pearl Auto dan Dato’ Zainul Abidin Che Din, Pengarah Prima Pearl Auto.

Bilik pameran Toyota Bayan Lepas ini seluas enam rumah kedai yang mampu mempamerkan empat model Toyota dalam satu masa, selain menempatkan dua petak penghantaran.

“Kami sentiasa menghargai usaha yang dilakukan oleh para pengedar bertauliah kami untuk memperkukuhkan lagi perkhidmatan mereka, dalam memberikan perkhidmatan jualan dan selepas jualan kepada para pelanggan,” ujar Akio Takeyama.

Selain bilik pameran ini, Prima Pearl Auto turut mengendalikan pusat servis selepas jualan yang terletak di Sungai Ara, Bayan Lepas.

Dengan adanya bilik pameran baharu ini, kini UMWT telah pun mempunyai 97 rangkaian jualan dan perkhidmatan selepas jualan di seluruh Malaysia, termasuk 75 daripadanya adalah pusat 3S sepenuhnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required