Toyota anjur peraduan beli Hilux dapat Sienta; terbuka bagi pendaftaran persendirian – hingga 31 Disember

2016-toyota-hilux-2-8g-bm-25

Bermula sekarang dan akan berakhir 31 Disember nanti, UMW Toyota Motor Sdn Bhd menganjurkan peraduan “Toyota Hilux Buy & Win”. Peraduan ini terbuka kepada semua pembeli persendirian yang ingin mendapatkan Toyota Hilux dan dalam masa yang sama berpeluang memenangi hadiah utamanya; sebuah Toyota Sienta 1.5V.

Apa yang perlu dilakukan oleh pelanggan ialah membeli model Hilux dalam tempoh berkenaan dan mereka akan layak secara automatik untuk menyertai peraduan ini. Selain Sienta yang bernilai RM99,900 menjadi hadiah utama peraduan ini, tiga lagi pelanggan turut berpeluang memenangi hadiah saguhati berupa percutian ke Tokyo dengan semua perbelanjaan ditanggung untuk lima hari empat malam bagi dua orang.

Sebagai tambahan pula, setiap pelanggan yang memandu uji model Hilux turut akan layak menerima cenderamata Toyota secara percuma (bergantung kepada stok, selagi masih ada). Selain daripada itu, Toyota turut menawarkan rebat tunai sebanyak RM4,000 kepada mereka yang membeli model Hilux, hanya dalam tempoh terhad.

leaflet-hilux-buy-win-bm

Promosi ini ditawarkan disemua bilik pameran pengedar sah dan cawangan Toyota seluruh negara, tetapi hanya bagi pembeli yang mendaftarkan kenderaan mereka untuk kegunaan persendirian sahaja. Toyota Hilux terkini dilancarkan untuk pasaran Malaysia pada Mei lalu dan ditawarkan dalam dua pilihan enjin diesel; 2.8 liter atau 2.4 liter, dengan pilihan transmisi manual enam-kelajuan atau automatik.

Bagi satu-satunya varian single cab iaitu 2.4 4×4 manual, ia ditawarkan pada harga RM89,900. Manakala bagi varian double cab iaitu bermula 2.4 4×2 manual, berharga RN91,900, diikuti dengan 2.4 Standard 4×4 manual pada RM99,900. Varian 2.4G 4×4 manual berharga RM109,900, manakala 2.4G 4×4 automatik pula RM121,900. Bagi varian spesifikasi tertinggi iaitu 2.8G 4×4 automatik, ia ditawarkan pada harga RM133,900. Semua harga adalah harga atas jalan dengan insurans.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required