GIVI lancar produk baharu di INTERMOT – sudah boleh didapati di Malaysia pada harga bermula RM1,700

bmw_f700gs-13-16_retro_dlm30a

Turut tidak ketinggalan dalam memperkenalkan produk baharu semasa pameran motosikal INTERMOT di Jerman adalah pengeluar aksesori dan kelengkapan menunggang, GIVI. Buat pertama kalinya, mereka memperkenalkan tiga produk baharu – dua kotak simpanan yang diletakkan di atas dan sepasang kotak simpanan sisi. Barisan produk ini dikenali sebagai Trekker Dolomiti.

Semua produk baharu ini menggunakan kemasan akhir aluminium, mempunyai kunci keselamatan, pemegang yang memudahkan pengguna membawanya apabila dicabut dari motosikal dan cangkuk untuk mengikat barang lain di atasnya menggunakan tali getah.

Bagi kotak simpanan atas, terdapat dua saiz berbeza iaitu 46 liter dan 30 liter namun kedua-duanya boleh bertahan beban sehingga 10 kg. Bagi beg sisi, masing-masing berkapasiti 36 liter, boleh bertahan beban sehingga 10 kg dan mempunyai bukaan ke atas.

Menurut pengedarnya di Malaysia, Givi Asia Sdn Bhd, produk Trekker Dolomiti sudah boleh didapati di Malaysia pada harga bermula RM1,700 dan anda boleh terus ke ibu pejabatnya di Jalan Ipoh atau menguhubungi pejabatnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required