SPYSHOT: BMW 2 Series Coupe dapat pembaharuan

bmw-2-series-coupe-facelift-12-850x538-bm

BMW 2 Series Coupe, model yang menggunakan enjin di hadapan dan pacuan roda belakang (FR) sudah berada dalam pasaran hampir tiga tahun, dan dalam masa itu, ia tidak begitu popular berbanding Active Tourer dan Gran Tourer yang menggunakan pacuan roda hadapan (FF). Masa untuk pembaharuan bagi 2 Series Coupe sudah tiba dan jurugambar risikan kami dari Eropah berjaya menangkap model facelift ini semasa sedang diangkut di atas treler.

Nampaknya, pembaharuan yang diberi tidaklah begitu banyak, kalau mengikutkan standard BMW. Malah, pada bahagian luar, bampar hadapan dan belakang yang digunakan juga adalah sama dan sekiranya dilihat lebih teliti, barulah anda akan perasan bahawa terdapat lampu utama LED dengan lampu siang ‘corona ring’ tiga dimensi.

bmw-2-series-coupe-facelift-8-850x531-bm

Juga, pada bampar hadapannya terdapat bahagian dalam yang diubah, ditambah dengan radar pengesan di bahagian bawahnya, seterusnya menunjukkan kemungkinan penggunaan sistem active cruise control buat pertama kali. Pelekat camouflage turut digunakan pada bahagian lampu belakang, memberi tanda mungkin teknologi LED penuh akan digunakan seperti pada 1 Series facelift.

Tiada harapan tinggi diletakkan untuk perubahan enjin kerana 2 Series Coupe baru sahaja menerima peningkatan pada bahagian itu, dengan pilihan enjin turbo generasi baru BMW yang termasuk unit tiga silinder 1.5 liter B38 136 hp, empat silinder 2.0 liter B48 184 hp dan 252 hp, serta enam silinder 3.0 liter B58 340 hp dan 365 hp.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required