Honda tunjuk kenderaan yang akan dibawa ke Tokyo Auto Salon 2017 – beberapa van dan kereta lumba

Tokyo Auto Salon 2017 direncanakan berlangsung pada bulan Januari, tetapi Honda sudah mula menunjukkan barisan kenderaan yang akan dibawa ke pameran kenderan ubahsuai itu, dan ia melibatkan beberapa model van mini syarikat tersebut.

Pertamanya adalah dua kenderaan konsep yang diasaskan daripada model Freed – Modulo X dan Active. Bagi Freed Modulo X, ia menggunakan kit badan yang lebih agresif, dengan hiasan jalur merah, memberikan perbezaan warna pada keseluruhan badannya yang berwarna putih. Freed Active pula memberi daya tarikan kepada mereka yang gemar meneroka, dengan kedudukan yang nampak lebih tinggi dan hiasan berwarna hijau terang.

Kedua-dua kenderaan ini akan dipamerkan di ruang Modulo, termasuk sebuah StepWGN Modulo X edisi khas yang memperkenalkan skema warna baru kepada van mini tersebut, dan hampir serupa seperti Modulo X (terdapat beberapa bahagian yang diberi kemasan warna merah).

Di bahagian Mugen pula, sebuah kenderaan konsep yang dinamakan Infinite Guru akan membuat penampilan pertama, dan gambarnya masih belum dikeluarkan. Kenyataan yang dikeluarkan memberitahu kereta ini kecil, berbentuk lebih bulat dan satu impian Mugen. Menyertai kenderaan konsep ini adalah kita badan untuk Freed yang termasuk spoiler hadapan dan bawah belakang, lampu LED tambahan, skirting tepi, sayap belakang, lencana berlampu dan pilihan dua jenis rim.

Kenderaan lain yang akan dibawa oleh Honda untuk pameran adalah termasuk S660 Bruno Leather Edition, yang memberi fokus kepada bahagian dalam lebih premium berbanding sporty, kereta Formula One McLaren MP4-31 dan NSX-GT yang akan digunakan untuk perlumbaan Super GT tahun hadapan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required