Mercedes S-Class Coupe PD75SC WB oleh Prior Design dengan sentuhan lebih elegan dan agresif

Mercedes S-Class Coupe PD75SC WB oleh Prior Design dengan sentuhan lebih elegan dan agresif

Bagi menambahkan lagi imej elegan yang diserlahkan oleh Mercedes-Benz S-Class Coupe, Prior Design telah tampil dengan kit penggayaan yang digelar PD75SC Wide-Body, dengan “menghantar isyarat yang lebih jelas tentang pendahulu lebuhraya.”

Dengan beberapa elemen yang diperbuat daripada campuran Duraflex-fibreglass, kit badan tersebut termasuklah bampar hadapan dengan lip spoiler, hud, fender, skirt sisi dengan bilah sisi, tiga kepingan spoiler belakang, dan bampar belakang dengan dua-unit peresap.

Dengan kehadiran elemen tambahan ini, membuatkan S-Class Coupe kini 20 cm lebih lebar pada gandar belakang dan 12 cm di hadapan berbanding versi standard. Malahan ia turut ditampilkan dengan kit suspensi dari H&R yang dipasang pada jentera ini, sekaligus mengurangkan sedikit gantungan ketinggiannya.

Sentuhan kemasan terakhir termasuk menampilkan roda PD4 berukuran 22-inci (dengan tayar 265/30 untuk hadapan dan 315/25 di belakang), bersama keluli tahan karat, sistem ekzos empat segi bagi “menambahkan lagi bunyinya”. Walau bagaimana pun, foto ruang dalaman tidak disertakan, namun mengikut hasil kerja Prior Design yang lain, ia turut memberika pilihan pengkhususan untuk pengguna.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required