Bagi menambahkan lagi imej elegan yang diserlahkan oleh Mercedes-Benz S-Class Coupe, Prior Design telah tampil dengan kit penggayaan yang digelar PD75SC Wide-Body, dengan “menghantar isyarat yang lebih jelas tentang pendahulu lebuhraya.”

Dengan beberapa elemen yang diperbuat daripada campuran Duraflex-fibreglass, kit badan tersebut termasuklah bampar hadapan dengan lip spoiler, hud, fender, skirt sisi dengan bilah sisi, tiga kepingan spoiler belakang, dan bampar belakang dengan dua-unit peresap.

Dengan kehadiran elemen tambahan ini, membuatkan S-Class Coupe kini 20 cm lebih lebar pada gandar belakang dan 12 cm di hadapan berbanding versi standard. Malahan ia turut ditampilkan dengan kit suspensi dari H&R yang dipasang pada jentera ini, sekaligus mengurangkan sedikit gantungan ketinggiannya.

Sentuhan kemasan terakhir termasuk menampilkan roda PD4 berukuran 22-inci (dengan tayar 265/30 untuk hadapan dan 315/25 di belakang), bersama keluli tahan karat, sistem ekzos empat segi bagi “menambahkan lagi bunyinya”. Walau bagaimana pun, foto ruang dalaman tidak disertakan, namun mengikut hasil kerja Prior Design yang lain, ia turut memberika pilihan pengkhususan untuk pengguna.