Grab perkenal kiosk khas di Terminal SkyPark Subang

Grab perkenal kiosk khas di Terminal SkyPark Subang

Di dalam persaingan sengit bagi penyedia perkhidmatan perkongsian kenderaan atas talian, GrabCar hari ini mengumumkan dua langkah baharu untuk berada di depan; pertama, syarikat itu telah mengadakan usahasama dengan SkyPark Terminal di Lapangan terbang Subang untuk memudahkan lagi pengguna Grab dari lokasi berkenaan.

Perjanjian bagi tempoh empat tahun itu akan membolehkan pengguna menempah perkhidmatan Grab mereka sebelum mereka mendarat lagi, dengan harapan tempoh menunggu mereka akan menjadi lebih pendek sebaik berada di balai ketibaan.

Perkara ini boleh dilakukan di kiosk Grab yang terletak di lapangan terbang berkenaan. Dengan kerjasama ini, SkyPark Terminal akan menjadi pilihan lokasi penerbangan yang lebih murah dan selesa menuju lokasi atau destinasi popular di Malaysia dan Singapura.

“Sebagai sebuah syarikat tempatan, kami sentiasa mencari cara kreatif untuk mewujudkan kerjasama setempat yang dapat membantu dan memberi nilai tambah kepada pelanggan kami serta rakan kongsi. Kami harap dapat memainkan peranan aktif dan menampung permintaan yang semakin meningkat bagi industri pelancongan Malaysia dan dalam masa sama, menyediakan perkhidmatan yang selesa dan selamat kepada pengguna,” jelas Ketua Grab di Malaysia, Jaygan Fu.

Selain itu, Grab juga melancarkan perkhidmatan terbaharu, GrabCar dengan enam tempat duduk. “Kami diajukan beberapa pertanyaan daripada pengguna yang inginkan kereta yang lebih besar. Untuk memenuhi permintaan itu, kami berbesar hati memperkenalkan ‘GrabCar 6-Seater’,” tambah Fu.

Sebagai memeterai kerjasama dengan Subang SkyPark Terminal, Grab kini menawarkan promosi khas potongan RM10 bagi dua perjalanan ‘GrabCar 6-Seater’ dari/ke lapangan terbang berkenaan, bermula 21 Disember hingga 31 Januari 2017 nanti. Kod promosinya ialah SKYPARK.

Perkhidatan Grab 6-Seater berkenaan boleh ditempah semasa diinginkan atau terlebih dahulu (minimum satu jam sebelum waktu dijemput), dengan tambang asas RM2 dan kadar minima RM8 (semasa) atau RM15 (tempahan awal).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required