VIDEO: Triumph Street Triple baharu sedia buat kemunculan awal tahun 2017 – lebih berkuasa, maju

Motosikal jenis naked Triumph Street Triple mula diperkenalkan pada tahun 2007, dan dalam selang masa sehingga tahun 2016, ia telah diperbaharui beberapa kali namun tidak begitu ketara dengan asasnya masih sama, iaitu enjin tiga silinder 675 cc dan gaya naked dengan dua lampu di hadapan.

Walaubagaimanapun, perkara itu akan berubah memasuki tahun 2017 kerana pembuat motosikal dari United Kingdom itu sudah sedia untuk memperkenalkan Street Triple baharu, dengan enjin yang dijangka diberi peningkatan sehingga 100 cc lebih. Dalam keadaan sekarang sahaja, Street Triple sudah sukar dicabar, dan dengan peningkatan ini, satu tahap baharu akan ditetapkan.

Selain daripada itu, melalui video ini, Street Triple baharu boleh dijangka menggunakan pelbagai sistem elektronik maju seperti Traction Control dan mod tunggangan, dan panel meternya melihatkan satu unit digital sepenuhnya. Pengakhiran video tersebut menyatakan model ini akan dilancarkan secara langsung pada 10 Januari 2017.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required