Bullit Hero 125 Scrambler – klasik moden dari Belgium

Bullit Hero 125 Scrambler – klasik moden dari Belgium

Bullit Motorcycles, sebuah syarikat pengeluar motosikal dari Belgium mungkin tidak begitu dikenali di negara kita. Tetapi selain di negaranya sendiri, ia juga cukup terkenal di United Kingdom dan Perancis kerana menyediakan model motosikal yang bergaya, tetapi mempunyai kapasiti enjin rendah, seterusnya membuatkan harganya juga lebih rendah.

Hero 125 Scrambler adalah buah tangan terbaru syarikat itu dan ia akan diperkenalkan secara rasmi awal tahun 2017 nanti. Setakat ini, hanya gambar ini sahaja yang disiarkan bersama beberapa perincian penting. Hero 125 Scrambler menggunakan enjin 124 cc satu silinder, dipadankan bersama transmisi lima kelajuan dan mampu menghasilkan sehingga 11.5 hp pada 9,500 rpm.

Pada harga £2,400 (RM13,201), Hero 125 Scrambler menawarkan sebuah scrambler gaya klasik lengkap dengan pelindung enjin, ekzos yang terletak tinggi, rim jenis spoke, fork USD, brek cakera depan belakang, dan tayar berbunga kasar. Selain itu, enjin yang digunakan pada Hero 125 Scrambler juga menepati tahap emisi Euro 4.

Di negara sebelah sana, mungkin Bullit boleh diterima ramai, tetapi di negara kita, keadaannya lebih sengit kerana sudah sedia banyak motosikal berkapasiti kecil yang berharga lebih murah. Sekurang-kurangnya, ia boleh dijadikan inspirasi jika ada yang ingin mengubah suai motosikal mereka. Kami nampak, jika KLX 150 dijadikan sebegini juga mungkin menarik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required