Big Blue Taxi perkenal aplikasi 2Go bagi pengguna

Big Blue Taxi perkenal aplikasi 2Go bagi pengguna

Big Blue Taxi Facilities Sdn Bhd (Big Blue Taxi) memperkenalkan sebuah aplikasi dalam talian terbaru syarikat itu, 2Go, yang menyediakan kaedah mudah dan selamat bagi pengguna teksi di KLCC, seperti dilaporkan Bernama.

Penasihatnya, Datuk Shamsubahrin Ismail berkata, aplikasi berkenaan turut akan memaparkan jumlah tambang yang akan dikenakan sebelum mereka menaiki teksi. Aplikasi berkenaan turut akan menyediakan e-tiket kepada pengguna, yang memaparkan maklumat pendaftaran teksi serta nombor untuk dihubungi sekiranya berlaku apa-apa kejadian.

“Perkhidmatan teksi kami menyediakan insurans kepada pelanggan untuk memastikan mereka diberi perlindungan sekiranya berlaku perkara-perkara yang menyebabkan mereka memerlukan bantuan kesihatan. Aplikasi ini juga merupakan komitmen Big Blue Taxi untuk memenuhi pelan transformasi SPAD bagi industri teksi,” jelas pengerusi SPAD, Tan Sri Syed Hamid Albar.

Dalam majlis yang sama, Shamsubahrin turun memohon maaf kepada Syed Hamid Albar dan SPAD kerana sebelum ini keras mengkritik organisasi itu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required