Lexus NX 200t Black Edition – kemasan hitam, RM312k

Lexus NX 200t Black Edition – kemasan hitam, RM312k

Selepas memperkenalkan Toyota Hilux 2.4G Edisi Terhad awal hari ini, UMW Toyota Motors melalui jenama Lexus mengumumkan pula model NX 200t Edisi Khas di laman Facebook mereka.

Seperti yang dapat dilihat pada gambar, model berkenaan menggunakan NX 200t semasa, dengan tambahan kemasan hitam terutama pada bahagian gril dan perincian lainnya, menyuntik penampilan yang sedikit berbeza padanya.

Dibandingkan dengan versi biasa dengan enjin 2.0 liter yang menghasilkan 235 hp/350 Nm kuasa dan tork, edisi khas ini menggunakan kemasan hitam bagi menggantikan kemasan krom yang digunakan sebelum ini. Di bahagian tepi, cermin sisi dan bahagian lengkungan roda turut diberi sentuhan yang sama.

Selain itu, peningkatan dan penambah baikan lain yang diterima oleh model edisi khas ini adalah termasuk bumbung panoramik, Smart Card Key, pintu kuasa untuk bahagian belakang serta rim hitam 18 inci untuk dipadankan dengan penampilan keseluruhannnya.

Versi edisi khas ini dijual pada harga RM312,000, iaitu hanya RM2,100 lebih mahal berbanding NX 200t. Dengan semua tambahan serta peningkatan ciri yang dilakukan, dan sekiranya anda inginkan penampilan NX yang lebih sporty dan ranggi, versi ini nampak lebih berbaloi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required