Mitsubishi Motors Malaysia memperkenalkan Outlander 2017 yang dipertingkatkan – RM171k

Mitsubishi Motors Malaysia memperkenalkan Outlander 2017 yang dipertingkatkan – RM171k

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan pengenalan SUV outlander dengan sedikit peningkatan yang menampilkan kit yang lebih segar untuk 2017.

Antara elemen baharu yang ditampilkan pada SUV tujuh-tempat duduk, yang dilancarkan pada April tahun lalu, termasuklah brek parkir eletronik dan antena sirip jerung. Bukan itu sahaja, Outlander turut didatangkan dengan lampu dalaman lantai iluminasi untuk memberikan lebih keselesaan buat para penumpang di dalam kabin.

Elemen terbabit telah menambahkan beberapa ciri komprehensif sedia ada, termasuklah kemasukan tanpa kunci dengan butang penghidup enjin, tempat duduk balutan kulit (dengan tempat duduk hadapan bersama fungsi pemanas), pendingin hawa dwi-zon, kawalan kelajuan, lampu utama dan bilah pengelap cermin automatik serta unit utama skrin sesentuh dua-DIN sebagai standard.

Mitsubishi Motors Malaysia memperkenalkan Outlander 2017 yang dipertingkatkan – RM171k

Malah Outlander turut dilengkapi dengan bumbung matahari, pintu tailgate elektrik dengan fungsi anti-pinch, balutan kulit upholstery dan lampu serta bilah pengelap cermin auto. Tiada perubahan mekanikal bagi model 2017 ini dan ia masih menggunakan enjin 2.4 liter empat-silinder MIVEC dengan sistem pacuan empat-roda (4WD) yang mampu menghamburkan kuasa sehingga 167 PS pada 6,000 rpm dan tork 222 Nm pada 4,100 rpm.

Ia boleh didapati dengan tiga pilihan warna iaitu Red Metallic, White Pearl dan Grey Metallic.Model Outlander CBU ini ditawarkan pada harga atas jalan RM171,000 tanpa insurans, bersama waranti lima-tahun/100,000 km.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai spesifikasi dan perincian Outlander ini, sila layari Carbase.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required