BMW 6 Series M Sport Limited Edition – jumlah terhad

BMW 6 Series M Sport Limited Edition – jumlah terhad

BMW telah mengeluarkan sebuah model 6 Series edisi khas, dipanggil sebagai M Sport Limited Edition, yang akan dijual dalam jumlah terhad untuk tiga bentuk badannya iaitu Coupe, Convertible dan Gran Coupe.

BMW 6 Series M Sport Limited Edition ini datang dengan warna biru metalik Sonic Speed Blue, bersama padanan rim aloi M 20 inci berwarna Bicolour, serta pelindung cermin sisi gentian karbon.

Pada bahagian dalam pula, model 6 Series edisi khas ini dipasang dengan sill cover tepi pintu bertulis “M Sport Limited Edition.” Kemudiannya, pada bahagian tempat duduk, ia dibalut dengan kulit halus Merina daripada BMW Individual, dan mempunyai selingan kemasan biru Fjord Blue untuk mengikut skema warna di luar.

BMW 6 Series M Sport Limited Edition – jumlah terhad

Sentuhan lain pada bahagian dalam adalah termasuk alas kaki yang juga menggunakan kemasan warna Fjord Blue, kemasan gentian karbon pada konsol tengah, pintu keliling skrin informasi dan beberapa bahagian lain.

BMW akan mula menjual model edisi khas jumlah terhad ini bermula April 2017, dan pelanggan akan dapat memilih sama ada yang menggunakan enjin petrol enam silinder sebaris 320 hp, petrol V8 450 hp atau diesel enam silinder sebaris 313 hp. Semua enjin ini dipadankan bersama transmisi sports lapan kelajuan Steptronic dan pacuan roda belakang. BMW juga menyatakan sistem pacuan empat roda xDrive boleh didapati sebagai pilihan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required