Kebanyakan jenama kereta tercipta dari bahasa asal negara kelahirannya, dan bagi yang tidak terbiasa dengan bahasa tersebut, pasti ada yang tergeliat lidah hendak menyebutnya. Video ini memberikan panduan yang lebih tepat bagaimana jenama kenderaan popular disebut secara lebih tepat oleh wakit pengeluar jenama itu sendiri.

Ops, sebelum anda menonton video ini, sila sebut dahulu jenama-jenama tersebut mengikut pemahaman sebutan anda. Kemudian, baru tonton video ini dan lihat berapa banyak sebutan yang tepat. Menerusi video ini, ada juga beberapa wakil syarikat pengeluar kenderaan itu yang terpaksa menyebut jenamanya berulang kali bagi mendapatkan sebutan yang lebih tepat. Jadi, bagaimana dengan anda?

Abarth, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Citroen, DS, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Koenigsegg, Lamborghini, Lexus, Maserati, Mazda, McLaren, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Morgan, Nissan, Opel, Pagani, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Volkswagen, Volvo.