TechArt GTStreet R Cabriolet – 720 hp, tiada bumbung

TechArt GTStreet R Cabriolet – 720 hp, tiada bumbung

Bagi sebuah porsche 911 bumbung boleh buka, model 911 Turbo S Cabriolet adalah yang paling laju, dengan enjin enam silinder 3.8 liter twin turbo padanya mampu menghasilkan 580 hp dan 750 Nm tork. Jika anda mahukan lebih daripada itu, TechArt sudah menunjukkan contohnya, dinamakan sebagai GTStreet R Cabriolet, dan syarikat itu berjaya mendapatkan sehingga 720 hp dan 920 Nm tork daripada enjin yang sama.

Perubahan yang dilakukan pada bahagian enjin adalah termasuk kit unit kawalan elektronik (ECU), penapis udara sport, pengecas turbo TechArt dengan turbin geometri boleh ubah dan sistem ekzos sport lengkap dengan pelarasan injap stepless. Selain itu, bahagian transmisi juga kini menggunakan kalibrasi khas TechArt.

Untuk bahagian casis, GTStreet R ditawarkan dengan pilihan sama ada rim 20 inci atau 21 inci, bersama pilihan kit suspensi VarioPlus yang boleh dipadankan bersama penyerap PDDC Porsche atau kit axle hadapan TechArt Noselift yang memberikan tambahan 60 mm ruang kelegaan dari tanah pada bahagian hadapan.

Bahagian luar GTStreet R lebih adalah lebih agresif dari setiap penjuru, dengan bahagian bampar hadapannya lebih ke dalam dan mempunyai spoiler lip untuk membentuk semula laluan udara. Lengkuk tayar juga dilebarkan – di mana bahagian hadapan mirip 911 GT3 RS manakala lubang udara lebih besar terletak berhampiran roda belakang.

Pada bahagian belakang, sayap bersaiz besar terletak di atas penutup but, manakala bampar barunya turut menempatkan muncung ekzos di bahagian tengah. Kereta sports ini mampu mencatat masa pecutan 0-100 km/j dalam masa 2.7 saat, 0-200 km/j dalam 8.5 saat, 0-300 km/j dalam 23.3 saat dan laju maksimum 340 km/j.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required