Mercedes-Benz Malaysia keluarkan video teaser – E-Class W213 CKD akan dilancar pada 20 April ini?

Berdasarkan video yang disiarkan di laman Facebook Mercedes-Benz Malaysia ini, sebuah model baru akan tiba dan membuat penampilan pada 20 April ini. Rekaan lampu Multibeam LED dalam sedutan video ini datang daripada barisan kenderaan E-Class, dan memandangkan E-Class Coupe C238 hanya akan tiba pada suku ketiga tahun ini, calon yang tinggal hanyalah E-Class W213 pemasangan tempatan (CKD).

Sejak pengenalannya di Malaysia Jun tahun lepas, E-Class adalah model yang diimport sepenuhnya, dan model yang ditawarkan terdiri daripada E 200, E 250 dan E 300 AMG Line. Tiada sebarang kenyataan berkenaan spesifikasi kenderaan ini, tetapi tidak lama lagi kita akan mengetahuinya. E-Class CKD akan dihasilkan di kilang Mercedes-Benz di Pekan, Pahang dan ia turut mengeluarkan S400 Hybrid W222.

Baca laporan pandu uji Mercedes-Benz E 200 W213 oleh kami di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required