Mercedes-Benz A200 kini RM3k lebih mahal – RM209k

Mercedes-Benz A200 kini RM3k lebih mahal – RM209k

Mungkin ini khabar yang kurang menggembirakan buat anda yang merancang untuk membeli Mercedes-Benz A 200 AMG Line. Kini ia RM3,000 lebih mahal, dengan harga atas jalan RM208,888 tanpa insurans. Walau bagaimana pun, harga bagi dua lagi model iaitu A 180 Urban Line dan A 250 AMG Line, tiada perubahan iaitu masih kekal masing-masing RM195,888 dan RM238,888.

Untuk kos tambahan ini, anda akan menerima spesifikasi dan elemen yang sama seperti sebelum ini,termasuk lampu utama Prestasi Tinggi LED, bampar sporty dan skirt sisi AMG Line, gril berlian dengan pin krom, aloi pelbagai-jejari AMG 18-inci dan suspensi sport yang keras dengan merendahkan ketinggiannya sebanyak 15 mm.

Di dalamnya, ia ditampilkan dengan roa stereng AMG, kekemasan papan pembuka dengan gentian karbon tiruan, kulit tiruan Artico dan upholsteri gentian mikro Dinamica bersama jahitan merah dan pedal aloi. Kit standard termasuk tempat duduk hadapan berkuasa boleh laras dengan memori, pendingin hawa manual, Bantuan Parkir Aktif, kamera undur, pemilih mod pemanduan Dynamic Select dan asas sistem infotainmen Audio 20 Cd dengan Paparan media lapan-inci.

Kuasa disalurkan dari enjin 1.6 liter pengecas turbo empat-silinder yang mampu menghasilkan sehingga 156 hp pada 5,300 rpm dan tork 250 Nm dari 1,250 hingga 4,000 rpm. Pemacuan disalurkan ke roda hadapan menerusi transmisi dwi-klac tujuh-kelajuan.

Semak spesifikasi dan elemen penuh untuk barisan Mercedes-Benz Class, lihat tawaran menarik bagi kereta baharu menerusi CarBase.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required