Lamborghini pilih Dubai sebagai lokasi bilik pameran dan pusat servisnya yang terbesar di dunia

Lamborghini pilih Dubai sebagai lokasi bilik pameran dan pusat servisnya yang terbesar di dunia

Tidak dinafikan, Dubai merupakan negara yang begitu pesat membangun dengan pelbagai bangunan yang moden dan membanggakan negara berkenaan. Ini termasuklah dengan adanya bangunan yang tertinggi di dunia, Burj Khalifa, yang terbina sejak tahun 2008. Kini ada satu lagi kebanggaan Dubai apabila menjadi pilihan Lamborghini bagi menempatkan bilik pameran dan pusat servisnya yang terbesar di dunia.

Dioperasikan oleh Dubai Automobile Lamborghini, bangunan ini dibina bagi rangkaian pengedar antarabangsa pada masa akan datang. Ini termasuklah dengan kehadiran model baharu Urus SUV dalam barisan model jenama ini, yang bakal diperkenalkan pada tahun hadapan, yang dilihat mampu meningkatkan lagi jumlah jualan Lamborghini.

Fasiliti seluas 1,800 kaki persegi dengan bangunan setinggi tiga tingkat ini, turut menempatkan ruang cenderahati jenama Lamborgini. Jadi, kalau anda ke sana bukan untuk menempah Huracan atau Aventador, sekurang-kurangnya ada pilihan untuk membeli cenderahati jenama ini.

“Timur Tengah merupakan pasaran paling utuh buat Lamborghini,” ujar pengerusi dan CEO Automobil Lamborghini, Stefano Domenicali. Jadi jika anda merancang lawatan ke Dubai, jangan lupa untuk singgah di pusat pameran Lamborghini yang terbesar di dunia ini, yang terletak di Sheik Zayed Road, susur 41, Dubai, Emiriyah Arab Bersatu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required