Modenas perkenal khidmat bergerak di lima kawasan

Modenas perkenal khidmat bergerak di lima kawasan

Dalam usaha untuk mempertingkat dan memberikan nilai tambah kepada pelanggan bagi barisan motosikalnya, Modenas kini memperkenalkan perkhidmatan bergerak kepada mana-mana pemilik yang memerlukan bantuan segera atau yang tidak boleh berkunjung ke pusat servis.

Ketua Pegawai Eksekutif Modenas, Amirudin Abd Kadir memaklumkan; “Sebagai permulaan, perkhidmatan bergerak ini akan meliputi jarak lingkungan 30 kilometer sahaja dari lima buah pusat servis rasmi Modenas yang terlibat ketika ini. Namun jika ada pemilik yang mahu membuat temujanji untuk mendapatkan perkhidmatan berkenaan, kita juga menyediakan perkhidmatan dari pintu ke pintu.”

Modenas perkenal khidmat bergerak di lima kawasan

Waktu operasi perkhidmatan ini ialah dari jam 8.00 pagi hingga 5.30 petang, lima hari seminggu. Selain itu ia menawarkan perkhidmatan servis biasa serta termasuk juga bagi motosikal yang masih di dalam tempoh jaminan. Bagi mereka yang ingin membuat temujanji bagi perkhidmatan di kediaman, mereka boleh berbuat demikian dengan menghubungi talian khidmat pelanggan 1-800-880-181.

Lima pusat servis yang menyediakan khidmat bergerak ini bagi peringkat awal ialah di Shah Alam (03–7848 3776), Johor Bahru (07–236 1695), Ipoh (05–249 8963), Gurun (04–466 8236) dan Kuantan (09–512 3380).

Setiap perkhidmatan bergerak ini akan dikenakan caj perkhidmatan sebanyak RM10 dan itu tidak termasuk harga alat ganti yang perlu ditukar jika motosikal mengalami kerosakan. Semua pembayaran dilakukan secara tunai dan sebarang penggantian alat ganti perlu mendapat persetujuan kedua-dua belah pihak terlebih dahulu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required