Unit Perkhidmatan Bergerak Baharu Mazda dilancar

Unit Perkhidmatan Bergerak Baharu Mazda dilancar

Selain melancarkan Mazda MX-5 RF dan model lain yang dilengkapi dengan GVC malam tadi, Bermaz turut memperkenalkan Unit Perkhidmatan Bergerak Baharu Mazda, di mana ia menyediakan perkhidmatan menyelenggara dan membaiki kenderaan pelanggan. Buat setakat ini, perkhidmatan tersebut hanya ditawarkan di sekitar Lembah Klang dan Pulau Pinang sahaja.

“Dengan peningkatan kenderaan Mazda di jalanraya, kami melihat keperluan program lanjutan perkhidmatan selepas jualan ini, bukan hanya menambah cawangan bengkel tetapi juga menerokai keperluan perkhidmatan selepas jualan yang lebih meluas buat kemudahan dan kesedangan para pelanggan di rumah mereka.

“Unit Perkhidmatan Bergerak Mazda ini dikendalikan oleh mekanik dan juruteknik terlatih yang mengikut SOP yang disediakan oleh Mazda dan disahkan sepenuhnya oleh Bermaz,” ujar Datuk Seri Ben Yeoh, CEO Bermaz Motor.

Dengan perlaburan melebihi RM500,000, Unit Perkhidmatan Bergerak Mazda ini dilengkapi dengan set kelengkapan yang diperlukan, quick-jack dengan keupayaan 2.5 tan untuk mengangkat CX-5 dan BT-50, Sistem Diagnosis Bergerak Mazda (MMDS) yang mengendalikan litar taksiran elektronik, penjana kuasa dan banyak lagi.

Perkhidmatan yang disediakan termasuklah penyelenggaran berjadual untuk kenderaan antara tempoh penyelenggaran percuma tiga-tahun/60,000 km, pemeriksaan dan penggantian bateri, bilah pengelap cermin, pad brek, cecair brek dan cecai transmisi automatik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required