MG XS – SUV kompak dengan rekaan biasa dilihat

MG XS – SUV kompak dengan rekaan biasa dilihat

MG telah mendedahkan kenderaan SUV kompak terbaru mereka yang digelar MG XS, dan kita boleh melihat ia menggunakan gaya seperti Mazda CX-5 atau CX-3. Tapi sebenarnya, ada juga lagi konsep rekaan daripada SUV jenama lain pada MG XS.

MG berkata bahawa model ini, yang dipertontonkan di London Motor Show menampilkan teknologi terkini pada pemanduanm sistem informasi dan hiburan, serta rekaan kenderaan generasi hadapan. Ia juga memberi petunjuk kepada ‘barisan model ikonik MG’ pada masa hadapan.

MG XS juga dipanggil sebagai ZS di China, dan ia adalah pesaing kepada Nissan Juke dan lebih kecil berbanding MG GS. Dua pilihan enjin dan dua transmisi (AT/MT) disediakan pada kenderaan ini sebaik ia ia tiba di pusat pameran di United Kingdom hujung tahun ini.

MG XS – SUV kompak dengan rekaan biasa dilihat

“MG XS akan memberikan suasana baru dalam pasaran SUV kompak. Maksud di sebalik nama ini adalah S untuk SUV dan X untuk ekstra. Ia menampilkan teknologi pemanduan canggih dan rekaan yang inovatif, dan akan menjadi terkenal berdasarkan reputasi serta kemampuannya, selain harga yang mampu milik,” kata ketuga bahagian jualan dan pemasaran MG UK.

Pembeli di UK sudah boleh menempah awal sesi pandu uji, tetapi spesifikasi, varian serta harganya masih belum diumumkan. Sekurang-kurangnya, model MG GS, yang turut dipasarkan di Thailand mempunyai rekaan yang lebih asli berbanding XS ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required