Honda lancar laman LoveCubSnap untuk penggemar motosikal Cub – kumpul gambar peminat sedunia

Honda lancar laman LoveCubSnap untuk penggemar motosikal Cub – kumpul gambar peminat sedunia

Sejak dilancarkan pada tahun 1958, model motosikal Honda Super Cub diterima baik seluruh dunia, hinggakan ia telah mencatat penjualan mencecah 100 juta unit. Dari awal kewujudannya, sehingga kini, Super Cub didatangkan dalam pelbagai variasi enjin termasuk C100, C50, C70, C90, C100EX dan C70 Passport.

Memikirkan motosikal ini mempunyai peminat dan masih diguna ramai orang di seluruh dunia, Honda cuba mengumpulkan mereka dalam satu laman web projek fotografi yang dinamakan sebagai LoveCubSnap. Di situ, orang ramai boleh memuat naik gambar Super Cub bersama pemiliknya, dan ia akan muncul sebagai satu galeri bersama individu lain yang juga menghantar gambar.

Walaubagaimanapun, anda perlu mengikut cara tertentu untuk memuat naik gambar di laman tersebut, bagi memastikan ia nampak sekata iaitu antaranya, sudut gambar perlu dari tepi, dan tayar haruslah lurus. Bagi memudahkan muat naik oleh orang ramai, cara serta turutan yang perlu dilakukan disediakan di dalam web tersebut.

Tidak dinyatakan secara terperinci model mana yang boleh dimuat naik, tetapi pastinya, Honda akan menilai terlebih dahulu gambar anda sebelum ia muncul di laman web tersebut. Bagi masa kini, interpretasi moden Honda Super Cub adalah model EX5, yang juga cukup popular di Malaysia, dan model terbarunya yang menggunakan enjin suntikan bahan api dijual pada harga bermula RM4,715.94.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required