Chevrolet S10 Trailboss dibawa ke Buenos Aires

Chevrolet S10 Trailboss dibawa ke Buenos Aires

Untuk acara Buenos Aires Motor Show tahun ini, Chevrolet telah memperkenalkan S10 Trailboss, iaitu sebuah model konsep yang diasaskan daripada trak pikap S10 (juga dikenali sebagai Colorado di pasaran lain). Seperti yang boleh dilihat pada namanya, trak konsep ini dilengkapi dengan pelbagai peralatan untuk menguasai jalan offroad.

Antara bahagian yang baru pada trak ini adalah bampar, skid plate, pemijak tepi, lengkuk roda yang gemuk, bull bar hadapan, palang besi belakang, kotak membawa barangan di belakang dan rak bumbung. Selain daripada itu, terdapat juga rim 18 inci dengan tayar offroad, lampu LED hadapan dan salur udara yang tinggi untuk menyampaikan udara kepada enin Duramax 2.8 liter berkuasa 193 hp dan 500 Nm yang digunakan.

Walaupun nampak ganas di luar, trak ini masih mengekalkan keselesaan di dalam, di mana ia dilengkapi dengan tempat duduk kulit, pendingin hawa automatik, sistem hiburan MyLink (dengan sambungan Android Auto dan Apple CarPlay), skrin sesentuh lapan inci dan sistem bunyi JBL.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required