Yamaha Y125ZR edisi terhad Movistar MotoGP dilancar untuk pasaran Malaysia – RM8,846 termasuk GST

Yamaha Y125ZR edisi terhad Movistar MotoGP  dilancar untuk pasaran Malaysia – RM8,846 termasuk GST

Hong Leong Yamaha Motor (HLYM) Sdn Bhd hari ini memperkenalkan versi edisi terhad Y125ZR MotoGP Edition, yang menggunakan warna biru berserta pelekat tema seperti motosikal lumba MotoGP dengan penaja Movistar, dengan harga cadangan RM8,846.76 termasuk GST. Rim pula adalah unit 17 inci berwarna hitam.

Selain penampilan tersebut, motosikal ini juga didatangkan dengan lencana nombor keluaran, dan HLYM akan memberi set istimewa yang terdiri daripada sijil yang tertulis nombor casis dan enjin, sarung lengan panjang serta gambar istimewa model Y125ZR ini.

Untuk enjin, Y125ZR edisi terhad MotoGP Edition ini masih lagi menggunakan enjin dua lejang satu silinder 124.3 cc dan transmisi enam kelajuan, berkemampuan menghasilkan sehingga 17 hp pada 8,000 rpm dan 16.1 Nm tork pada 7,500 rpm. Berat keseluruhan motosikal ini adalah 106 kg.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 

Comments

 

Add a comment

required

required