Range Rover Velar dari penggayaan Urban Automotive

Range Rover Velar dari penggayaan Urban Automotive

Sebelum ini, Luma Design telah memperlihatkan penawaran ubah suai mereka dengan badan yang lebih lebar bagi Range Rover Velar. Kini ada satu lagi pendekatan baru bagi reka luaran model sama ditunjukkan; Urban Automotive pula memberikan sentuhan versi mereka sendiri.

Perubahan yang dilakukan antaranya ialah mengantikan bampar depan dan belakang dengan penggunaan gentian karbon. Bampar belakang juga hadir dengan bahagian splitter yang terdedah dengan penyudah dalam warna lutsinar. Bahagian masukan udara di depan juga ditampilkan, manakala masukan di bahagian sisi pula datang dengan lampu nyalaan siang.

Diffuser di belakang turut menempatkan hujung ekzos aluminium serta penutup bahagian injap ekzos dengan penyudah hitam satin. Semua ini tambahan daripada kit yang disediakan oleh Urban Automotive. Bahagian bumbung Velar ini juga diberikan dua kemasan penyudah; dalam warna hitam satin dan hitam berkilat.

Ia dilengkapi pula dengan rim 23-inci aloi. Menurut Urban Automotive, versi Range Rover Velar yang diperkemas ini akan ditawarkan bermula November nanti, dengan serahan kepada pelanggan dijangka dilakukan pada bulan berikutnya.

Buat masa sekarang, Urban Automotive akan mengenakan perubahan visual bagi varian petrol; dilaporkan syarikat itu telah membeli 14 unit Velar untuk tujuan berkenaan. Tiada harga dinyatakan, dan versi petrol yang dimaksudkan itu akan menggunakan enjin 2.0 liter Ingenium empat-silinder dengan kuasa 250 PS, atau enjin 3.0 liter Supercharged V6 dengan kuasa 380 PS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required