Demak Sri Lanka meterai kerjasama dengan Motul

Demak Sri Lanka meterai kerjasama dengan Motul

Pemilik motosikal jenama Demak iaitu DNC Asiatic Holdings Sdn Bhd turut memasarkan motosikal di Sri Lanka, dan tahun lalu, akibat daripada permintaan yang tinggi, sebuah kilang telah dibuka di sana. Terbaru, Demak Sales and Services Sri Lanka memeterai perjanjian kerjasama dengan pengeluar pelincir terkenal dunia iaitu Motul sebagai jenama pelincir yang dicadangkan untuk kegunaan semua motosikal jenama Demak yang dijual di Sri Lanka.

Melalui perjanjian ini juga, produk pelincir Motul akan dibekalkan dan dijual di semua rangkaian pengedar Demak di Sri Lanka, selain kedua-dua syarikat akan berkongsi kepakaran teknologi bagi meningkatkan keupayaan serta kemampuan jurutera di semua rangkaian pengedarnya.

Demak Sri Lanka meterai kerjasama dengan Motul

“Motul merupakan sebuah jenama minyak pelincir yang terkenal di dunia dan menjadi salah satu penaja dan juga rakan pelincir rasmi untuk MOTO GP sejak dari 2014 sehingga kini. Demak amat berbangga kerana dapat bekerjasama dengan Motul,’ kata pengurus besar operasi DNC Asiatic Sdn Bhd, Tan Peng Kee.

Pada masa ini, Demak Sri Lanka mempunyai 134 pengedar sah serta 34 pusat mega yang menyediakan perkhidmatan alat ganti dan servis di seluruh Sri Lanka. Jualan motosikal jenama itu di sana juga mempunyai purata jumlah sebanyak 1,000 unit untuk satu bulan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required