Pelakon aksi lagak ngeri filem Deadpool 2 meninggal dunia selepas kemalangan di set penggambaran

Pelakon aksi lagak ngeri filem Deadpool 2 meninggal dunia selepas kemalangan di set penggambaran

Walaupun banyak adegan dalam filem menggunakan teknologi komputer untuk menghasilkan aksi yang menakjubkan, masih terdapat keadaan tertentu yang memerlukan individu sebenar untuk hasil yang lebih memuaskan. Begitu juga dalam filem Deadpool 2. Namun malangnya, pelakon aksi lagak ngeri mereka terlibat dalam kemalangan sewaktu penggambaran dan meninggal dunia di tempat kejadian.

Menurut laporan daripada Reuters, kejadian ini berlaku pada hari Isnin lalu, dan polis Vancouver, Canada (tempat penggambaran dilakukan) mengesahkan kematian pelakon aksi lagak ngeri tersebut. Pelakon utama filem Deadpool 2, Ryan Reynolds turut memuat naik ucapan takziah di laman Instagram milik beliau.

Pelakon aksi lagak ngeri filem Deadpool 2 meninggal dunia selepas kemalangan di set penggambaran

Memetik beberapa laporan lain pula, mangsa telah dikenal pasti sebagai SJ Harris, iaitu seorang pelumba motosikal profesional di Amerika Syarikat dan ini adalah filem pertama mendiang sebagai pelakon aksi lagak ngeri. Di Amerika Syarikat juga, mendiang diangkat sebagai seorang yang sentiasa menggalakkan wanita untuk berlumba secara profesional.

Sewaktu kejadian, media tempatan melaporkan ada saksi yang melihat Harris hilang kawalan terhadap motosikal Ducati Hypermotard yang digunakan, dan terus melanggar dinding kaca sebuah kedai berhampiran. Motosikal tersebut masih berada di luar kedai, sementara Harris pula tercampak ke dalam kedai.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required