Moto Guzzi buka pusat sehenti 3S di Petaling Jaya

Moto Guzzi buka pusat sehenti 3S di Petaling Jaya

Jenama motosikal dari Itali iaitu Moto Guzzi baru membuat kemunculan semula dalam pasaran Malaysia, dengan pelancaran beberapa buah model bulan lalu, dan kini, ia diikuti pula dengan pembukaan sebuah pusat sehenti di Petaling Jaya. Pusat yang menawarkan khidmat lengkap jualan, pameran serta servis ini terletak di Gasket Alley, Petaling Jaya.

Pada bahagian jualan dan pameran, orang ramai boleh mendekati model semasa Moto Guzzi yang dipasarkan dalam suasana seperti sebuah garaj. Bukan setakat motosikal, pelbagai aksesori serta barangan gaya hidup turut ditawarkan di tempat ini dan pengunjung juga boleh melepak di kafe dalam kawasan tersebut.

Untuk bahagian servis dan baik pulih pula, pusat 3S yang dikendali oleh Stronghold Cycles dan Goh Brothers Motorcycles ini menggunakan khidmat juruteknik yang dilatih oleh Piaggio, bersama peralatan khas dan sistem diagnostik motosikal berkomputer profesional. Selain itu, pusat 3S ini juga boleh membuat kerja baik pulih badan dan cat.

Moto Guzzi buka pusat sehenti 3S di Petaling Jaya

“Dengan pengalaman meluas yang dimiliki oleh Goh Brothers Motorcycles dalam bidang automotif, pusat ini akan dapat memberikan tahap servis terbaik untuk setiap pelanggan, sekaligus memastikan setiap motosikal Moto Guzzi dapat digunakan atas jalan raya dengan puas,” kata pengerusi Didi Resources, Rewi Hamid Bugo.

Semasa majlis pembukaan pusat 3S ini, Didi Resources selaku pengedar rasmi motosikal Moto Guzzi di Malaysia turut melancarkan sebuah model edisi terhad V7 III Anniversario, yang hanya akan dibuat sebanyak 1,000 unit sahaja di seluruh dunia. Motosikal ini mempunyai asas yang sama dengan model V7 III yang lain tetapi mempunyai kemasan istimewa untuk menandakan keluaran istimewanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required