Nissan Navara N-Sport Black Edition untuk Australia

Nissan Navara N-Sport Black Edition untuk Australia

Nissan Australia telah memperkenalkan model edisi istimewa buat Navara yang digelar N-Sport Black Edition, terhad hanya 500 unit sahaja. Ditawarkan dengan varian ST-X Dual Cab 4×4, di mana trak pikap ini dilengkapi dengan aksesori tersendiri.

Bagi luarannya, ia dipadankan dengan bar sport baharu dan kekemasan bull bar berwarna hitam bersama pencahayaan LED. Selain itu, ia ditampilkan dengan gril ‘sarang lebah’ hitam berkilat, lampu kabus gelap dan penutup tonneau hitam lembut.

Navara N-Sport Black Edition juga ditampilkan dengan roda aloi hitam 18-inci dengan perumah antara fender juga dari warna yang sama. Malah ia juga disertakan dengan lencana N-Sport dan pelekat ‘Black Edition’.

Pelanggan juga boleh memilih empat pilihan warna untuk badannya iaitu Cosmic Black, Slate Grey, Brilliant Silver dan Diamond White. “Hitam memang mampu menyerlahkan lagi Nissan Navara ST-X Dual Cab ini. Dengan gaya yang lebih agresif dan jumlah pengeluaran yang terhad, kami rasa ia bakal menjadi varian yang popular di kalangan pembeli,” ujar Richard Emery, pengarah urusan Nissan Australia.

Di bawah bonetnya ditampilkan enjin diesel 2.3 liter intercooled turbo-berkembar dengan kuasa 188 hp dan tork 450 Nm. Harganya pula bermula AU$54,490 (RM184,092) untuk versi manual enam-kelajuan dan AU$56,990 (RM192,514) bagi automatik tujuh-kelajuan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required