BMW bakal perkenalkan logo hitam-putih baharu buat model elitnya termasuk 8 Series, i8, 7 Series dan X7

BMW bakal perkenalkan logo hitam-putih baharu buat model elitnya termasuk 8 Series, i8, 7 Series dan X7

Seringkali logo biru-putih BMW menjadi kebanggaan para pemilik kenderaannya. Terbaru, BMW dikhabarkan bakal memperkenalkan logo baharu dengan warna hitam-putih untuk barisan model elitnya yang akan didatang, ini termasuklah bagi BMW 8 Series, i8, i8 roadster, 7 Series dan X7.

Semua model yang disenaraikan itu akan dikategorikan sebagai “model elit” BMW. Malahan ayat “Bayerische Motoren Werke,” juga akan dituliskan bagi mengetengahkan lagi sejarah jenama ini dan “taksiran yang lebih estetik”.

Mengurut jurucakap jenama ini, “Barisan model perdana bagi BMW adalah melambangkan kemewahan yang jitu, sekaligus membawakan imej yang lebih emosi dengan diinspirasikan oleh nilai estetika serta kepuasan pemanduan.”

Malahan model elit BMW juga dikatakan bakal disasarkan buat pelanggan spesifik. “Untuk golongan sebegini, pastinya mahu memiliki sesuatu yang terbaik dan berlainan serta nilai yang tersendiri. Dengan motto hidup ‘miliki momen tersendiri” memberikan gambaran yang lebih bermakna dan indah buat mereka,” ujar Timbalan Presiden Kanan BMW, Hildegard Wortmann.

Logo hitam-putih baharu ini dijangka akan diperkenalkan secara rasminya di Frankfurt Motor Show 2017 pada 14 September ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required