TINJAUAN AWAL: Mercedes-Benz E-Class Coupe C238 – sarat dengan kemewahan dan berteknologi tinggi

Seperti yang sedia maklum, Mercedes-Benz Malaysia (MBM) yang begitu agresif dengan pelbagai strategi pemasarannya, telah pun melancarkan E-Class Coupe baharu untuk pasaran tempatan, yang bakal menyertai barisan model Dream Car Collection.

Hadir dengan dua varian iaitu E 200 Coupe AMG Line dan E 300 Coupe AMG Line yang turut didatangkan dengan satu lagi varian eksklusif iaitu E 300 Coupe Edition 1 yang terhad 500 unit sahaja.

Seperti mana yang dinyatakan, harganya dikategorikan sebagai tinggi tetapi setanding dengan imej, kualiti dan prestasinya. Bagi E 200 Coupe AMG Line ditawarkan pada harga RM435,888, manakala E 300 Coupe AMG pula RM499,888 dan RM534,888 bagi memiliki E 300 Coupe Edition 1. Kesemua harga yang dinyatakan adalah harga atas jalan (berserta GST) dan tanpa insurans.

Mungkin harganya tidak terjangkau dengan bajet anda, maka untuk sekadar mencuci mata, atau mungkin ada yang benar-benar berkemampuan serta berminat untuk memilikinya, sila tonton video ini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai E-Class Coupe C238. Selamat menonton!

GALERI: Mercedes-Benz E 200 Coupe AMG LINE

GALERI: Mercedes-Benz E 300 Coupe AMG LINE

GALERI: Mercedes-Benz E 300 Coupe Edition 1

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required