Volkswagen Malaysia menawarkan kadar faedah serendah 0.88% setahun untuk Jetta Comfortline

Volkswagen Malaysia menawarkan kadar faedah serendah 0.88% setahun untuk Jetta Comfortline

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) telah mengumumkan kadar faedah baharu yang ditawarkan untuk model Jetta Comfortline iaitu serendah 0.88% setahun. Ini bermakna, Jetta telah menyertai Vento 1.6L dan Passat 1.8L, yang turut ditawarkan dengan promosi kadar faedah rendah memandangkan ia mendapat sambutan yang menggalakkan.

Promosi bagi kadar faedah terendah ini bermula semalam (13 Sept) dan bakal berlangsung sehingga 31 Disember 2017. Malah VPCM turut berkata, kadar faedah terendah bagi varian Vento dan Passat yang ditawarkan buat masa ini iaitu masing-masing 0.28% dan 0.88% dilanjutkan sehingga pada tarikh akhir yang sama.

Kadar faedah bagi Jetta Comfortline ini ditawarkan sebanyak 0.88% setahun iaitu melibatkan pinjaman pembiayaan selama lima tahun. Manakala bagi pinjaman pembiayaan tujuh tahun pula, kadar faedah yang ditawarkan adalah sebanyak 1.28% setahun, dan untuk sembilan tahun pula 1.68%.

Varian ini ditawarkan pada harga RM117,990 dan turut didatangkan dengan penjimatan tambahan sebanyak RM10,000.
Selain itu, Jetta Comfortline turut didatangkan dengan waranti lima-tahun atau 75,000 km penyelenggaraan percuma, mana yang tiba terlebih dahulu.

Ia dijanakan oleh enjin generasi baharu iaitu 1.4L TSI suntikan-terus empat-silinder dengan pengecas turbo tunggal berserta teknologi BlueMotion berkuasa 150 PS dan tork maksima 250 Nm bermula 1,500 hingga 3,500 rpm. Berbanding Jetta model sebelum ini yang dipadankan dengan enjin 1.4L TSI pengecas-berkembar (supercharger dan turbocharger) dengan kuasa 160 PS dan tork 240 Nm. Ini bermakna Jetta 2016 diturunkan kuasa sebanyak 10 PS tetapi miliki kelebihan 10 Nm.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required