MRS Oficina adalah sebuah syarikat pengubahsuai serta penghasilan motosikal kustom yang beroperasi di Paris, Perancis, dan mereka terkenal dengan jentera yang kustom berbentuk flat track, meskipun mampu menghasilkan gaya-gaya lain. Dalam projek yang terbaru, MRS Oficina bekerjasama dengan Kawasaki Perancis untuk mengubahsuai Kawasaki Z650, iaitu sebuah motosikal naked street.

Sebelum ini, MRS Oficina pernah bekerjasama dengan Kawasaki untuk menghasilkan motosikal flat track menggunakan asas model Vulcan 650, tapi ini adalah kali pertama mereka menggunakan Z650. Walaupun begitu, dengan pengalaman yang ada, hasilnya tetap kemas dan menunjukkan ketelitian yang tinggi.

Antara ubah suai yang boleh dilihat pada motosikal ini adalah termasuk panel lampu hadapan yang hanya menggunakan satu papan plastik, dengan lampu LED di bawah dan nombor perlumbaan, paip ekzos terus yang berakhir dengan dua muncung di belakang, tangki yang lebih rendah dan bujur, satu tempat duduk, rim berjejari yang lebih besar dan tayar dual purpose, pemegang lebih lebar dan grafik khas.

Untuk menghargai model binaan khas ini, Kawasaki Perancis telah menggunakan khidmat sebuah studio penggambaran yang terkenal dengan kehebatan dalam pencahayaan, iaitu Studio Harcourt untuk mengambil gambar Z650 flat track ini. Presiden studio yang sudah beroperasi sejak tahun 1934 ini juga adalah seorang peminat motosikal, iaitu Francis Dagnan.

Motosikal ini akan digunakan untuk tujuan promosi, dan di Malaysia, model Kawasaki Z650 asal dijual pada harga RM35,605 termasuk GST. Motosikal ini menggunakan enjin dua silinder selari 649 cc dengan kuasa sebanyak 67.3 hp dan 65.7 Nm tork. Ia juga dilengkapi dengan brek ABS secara standard, bersama panel instrumen LCD, tangki minyak 15 liter dan berat keseluruhan 187 kg.