Honda Malaysia lancar Pusat 3S terbaharu di Klang

Honda Malaysia lancar Pusat 3S terbaharu di Klang

Semalam Honda Malaysia telah melancarkan Pusat 3S terbaharunya di Malaysia, yang terletak di Bandar Botanic, Klang, Selangor. Pusat 3S Honda yang diuruskan oleh Botanic Auto Mall Sdn Bhd ini bersedia memberikan perkhidmatan terbaik buat pada pelanggan Honda di sekitar Klang.

Dengan pelaburan berjumlah RM22 juta, pusat tersebut dilengkapi dengan kemudahan terkini yang membolehkan pengeluar kereta itu menyediakan perkhidmatan jualan dan selepas jualan kepada pelanggan yang semakin bertambah di wilayah tengah.

Pusat 3S Honda baharu ini terletak dalam kawasan seluas 1.7 ekar, merupakan yang terbesar di kawasan sentral, dengan bangunan sebesar 72,000 kaki persegi. Ia dilengkapi dengan fasiliti termasuk 24 petak penyelenggaraan yang mampu menyelenggara 120 buah kenderaan sehari, lounge yang besar untuk para pelanggan, kaunter kafe, surau, perkhidmatan shuttle dan sebagainya.

Kedudukannya juga cukup strategik, malah ia mudah diakses melalui beberapa lebuhraya utama termasuk Lebuhraya KESAS, sekaligus membolehkan pelanggan di sekitar kawasan berhampiran seperti Shah Alam, Subang dan Petaling Jaya, juga boleh ke sana untuk perkhidmatan yang diperlukan.

Apatah lagi Stesen MRT 3 juga bakal terletak betul-betul di belakang Pusat 3S Honda Botanic Auto Mall tersebut, sekaligus memudahkan untuk para pelanggan menggunakan perkhidmatan tren sementara menantikan kenderaan mereka selesai diselenggara.

Pusat 3S Honda Botanic Auto Mall terletak di Lot 143100, Jalan Kasuarina 13/KS 017, Ambang Botanic, Klang Bandar DiRaja, Selangor dan boleh dihubungi menerusi talian 03-3319 3387.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required