Ducati perbaharui kerjasama dengan Naza di Malaysia

Ducati perbaharui kerjasama dengan Naza di Malaysia

Memasuki tahun 2018, pengeluar motosikal jenama Ducati dari Itali telah memperbaharui kerjasama dengan rakan mereka di sini, Naza melalui anak syarikatnya, Next Bike Sdn Bhd. Tumpuan akan diberikan untuk meluaskan rangkaian pengedar jenama itu di Malaysia, serta membimbing operasi pengedar untuk memastikannya menjana keuntungan.

Perancangan lain adalah termasuk mempertingkat pengalaman pelanggan dengan pengenalan kemudahan serta aktiviti-aktiviti Ducati yang baru. Selain itu, Ducati Malaysia juga ingin mengurangkan kos pemilikan motosikal berkenaan, dan dalam masa yang sama mengekalkan imej premium jenama itu.

“Kami amat berbangga untuk meneruskan kerjasama dengan Kumpulan Syarikat Naza World melalui anak syarikatnya, Next Bike untuk tempoh yang lebih panjang ke hadapan. Kerjasama 17 tahun setakat ini terbukti memberi manfaat kepada kami, dan 2018 diharap akan lebih banyak pengenalan produk baru Ducati dilancarkan di sini,” ujar Pengarah Rantau Asia Ducati, Marco Biondi.

Terbaru, Ducati Malaysia pada Oktober lalu melancarkan secara rasmi model Ducati SuperSport untuk pasaran tempatan, dengan harga jualan bermula RM80,899 termasuk GST.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required