Perodua Myvi 2018 – pakej lengkap aksesori GearUp

Perodua Myvi 2018 – pakej lengkap aksesori GearUp

Serentak dengan pelancaran Myvi 2018, Perodua turut melancarkan sekali pakej aksesori asli GearUp untuk hatchback ikonik generasi ketiga ini.

Empat pakej disediakan untuk pelanggan untuk menghensemkan lagi Myvi mereka yang terdiri dari Premium Package, Executive Package, Lifestyle Package dan Utility Package. Kesemua pakej ini turut disertakan dengan perlindungan waranti selama enam-bulan.

Untuk Premium Package, ia adalah dikhaskan untuk pemilik Myvi 1.5L dan dijual pada harga RM1,250 di semenanjung Malaysia dan RM1,275 di Malaysia Timur. Pakej ini terdiri dari kekemasan tambahan hiasan krom bagi gril hadapan, cermin sisi, garisan tingkap, bahagian bawah pintu, belakang pintu dan bampar belakang serta scuff plates yang disalut krom dan juga skirt belakang berwarna hitam.

Beralih ke Executive Package, ia terdiri dari Kekemasan tambahan hiasan krom bagi gril hadapan, cermin sisi, garisan tingkap, bahagian bawah pintu, belakang pintu dan bampar belakang. Kesemua ini dijual pada harga RM900 di semenanjung dan RM917.95 di Borneo.

Lifestyle Package pula hanya terdiri dari kekemasan tambahan hiasan krom bagi gril hadapan, cermin sisi, bahagian bawah pintu dan belakang pintu – dijual pada harga RM700 di semenanjung dan RM714.75 di Sabah dan Sarawak.

Akhir sekali adalah Utility Package yang dijual pada harga RM320.00 di semenanjung dan RM326.60 di Malaysia Timur. Pakej ini hanya terdiri dari door visor, karpet alas lantai dan juga alas barangan di bahagian but.

Jika anda tidak mahu membeli setiap aksesori ini secara pakej, Perodua turut menjualnya sebagai komponen individu (rujuk jadual di bawah untuk perincian harga. Selain dari pakej aksesori estetika ini, GearUp turut menawarkan tempat duduk keselamatan bayi dan kanak-kanak Isofix yang masing-masing dijual pada harga RM660 dan RM780. Perincian berkenaan tempat duduk berkenaan boleh anda baca DI SINI.

Perodua Myvi 2018 – pakej lengkap aksesori GearUp

GALERI: Perodua Myvi 1.5 High 2018 dengan pakej Gear Up

GALERI: Perodua Myvi 1.5 Advance 2018 dengan pakej Gear Up

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 

Comments

 

Add a comment

required

required