Honda Civic Red ditampilkan di Thai Motor Expo

Honda Civic Red ditampilkan di Thai Motor Expo

Honda telah memperkenalkan Civic Red di Thailand International Motor Expo. Pameran automotif yang mula berlangsung hari ini sehingga 11 Disember, menyaksikan kehadiran warna luaran baharu bagi Civic FC generasi ke-10, iaitu dalam tona Rallye Red yang sungguh menarik pandangan ini.

Warna tersebut ditawarkan bagi dua daripada empat varian yang ditawarkan di Thai iaitu 1.8 EL dan Turbo RS, iaitu seperti foto yang terpapar ini, yang dapat dikenalpasti menerusi rekaan roda lima-jejari 17-inci. Civic Red turut dikekalkan dengan roda ala-turbin 16-inci pada varian 1.8 EL.

Tidak dinyatakan tentang kit baharu, namun kelihatan seperti tiada semakan semula pada spesifikasi dan elemen utamanya bagi model yang dilancarkan di Thailand pada Mac tahun lalu.

Nampaknya ia masih mengekalkan enjin 1.8 liter i-VTEC empat-silinder dengan menawarkan kuasa sehingga 141 hp pada 6,500 rpm dan tork 174 Nm pada 4,300 rpm, dan enjin 1.5 liter VTEC Turbo, bersama hamburan kuasa 173 hp pada 5,500 rpm dan 220 Nm antara 1,700 dan 5,500 rpm.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required