Nissan Navara Black Series dilancarkan – dari RM109k

Nissan Navara Black Series dilancarkan – dari RM109k

Edaran Tan Chong Motor (ETCM) kini memperkenalkan Nissan Navara Black Series, yang menampilkan pertambahan kemasan hitam dibeberapa tempat. Pelanggan tetap boleh memilih varian yang ada; VL, V dan SE (automatik sahaja), dengan dan semua kemasan ini datang dari kilang.

Bahagian-bahagian yang menerima kemasan warna hitam adalah seperti gril, lampu utama, sekeliling lampu kabus, pelindung cermin sisi, fender tambahan serta sports bar yang digunakan pada bahagian barangan di belakang. Kabinnya pula menggunakan material kulit hitam.

Nissan Navara Black Series dilancarkan – dari RM109k

Harga bagi edisi ini bermula dari RM108,800 (atas jalan tanpa insurans) bagi varian SE Black Series, diikuti dengan RM115,800 bagi varian V dan RM124,800 bagi varian VL. Harga-harga ini menyaksikan pertambahan antara RM4,000-RM5,000 berbanding Navara biasa.

Tiada perubahan mekanikal dilakukan. Trak pikap ini masih menggunakan enjin 2.5 liter turbodiesel dengan janaan 190 PS dan 450 Nm. Ini dipadankan dengan sistem transmisi automatik tujuh-kelajuan dengan sistem pacuan empat roda yang boleh dipilih modnya ketika bergerak.

Nissan Navara Black Series dilancarkan – dari RM109k

Nissan juga sudah memulakan kempen promosi akhir tahun dengan menawarkan percutian bertemakan Star Wars: The Last Jedi ke Croatia bagi pembeli bertuah. Selari dengan peraduan ‘Take Home a Nissan and Take on the Galaxy’, rebat dan penjimatan sehingga RM8,000 turut diberikan bagi model-model Nissan terpilih, serta promosi RM1 bagi pakej aksesori premium yang masih berlangsung.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required