Proton bawa pengedar tinjau operasi Geely di China

Proton bawa pengedar tinjau operasi Geely di China

Sebagai langkah persediaan untuk memperkemas operasi sedia ada, Proton membawa 28 wakil pengedar terbaik syarikat itu berkunjung ke China untuk melihat dengan lebih dekat bagaimana Geeli mengendalikan operasi cawangan mereka di sana.

Ia juga sebagai langkah awal pengedar-pengedar Proton mempersiapkan diri untuk menaik taraf dan mempercekap perkhidmatan dan kemudahan mereka bagi menyambut pengenalan model baru yang dijangka akan diperkenalkan tahun depan – kemungkinan besar adalah model Geely Boyue.

Beberapa pengedar yang mengikuti kunjungan ini juga menyuarakan keyakinan terhadap arah tuju Proton yang baru selepas ini. “Sebagai contoh, Geely mempunyai bilik pameran dengan ruang menunggu yang sama seperti hotel 5 bintang. Layanan ini biasanya biasanya hanya akan diterima oleh pelanggan-pelanggan kenderaan premium Eropah sahaja,” jelas Pengarah LHM One Stop, Ryan Lai.

Proton bawa pengedar tinjau operasi Geely di China

Selain itu, peluang untuk memandu uji model SUV Boyue juga mengubah tanggapan awal pengedar tentang model yang akan diperkenalkan di Malaysia itu. “Setelah melihat dan mencubanya sendiri, saya fikir ini model yang sangat sesuai untuk mengembalikan imej Proton yang baru selepas ini,” tambah Ryan.

Lawatan berkenaan bertujuan untuk memberi pendedahan kepada pengedar terhadap tahap layanan serta kecermatan penawaran dalam usaha memenangi hati pelanggan yang dilakukan oleh Geely di China dan berharap banyak perkara yang boleh dipelajari dan dilaksanan di sini. Kita lihat bagaimana nanti. Anda rasa kualiti perkhidmatan Proton di sini akan menjadi lebih baik?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required