Honda Malaysia rancang buka tujuh lagi rangkaian pusat 2S/3S, serta premis servis pantas yang pertama

Honda Malaysia rancang buka tujuh lagi rangkaian pusat 2S/3S, serta premis servis pantas yang pertama

Selain daripada mengumumkan prestasi jualan bagi tahun 2017 serta sasaran yang baru ditetapkan bagi tahun 2018, Honda Malaysia juga tidak ketinggalan dari memberi bayangan terhadap model baru yang akan diperkenalkan tahun ini. Dan, bukan itu saja, operasi lepas jualan yang diperkemas juga tidak terlepas daripada menjadi sebahagian perancangan syarikat itu di Malaysia.

Bagi mengukuhkan operasi dalam memenuhi keperluan pelanggan di sini, Honda Malaysia mensasarkan untuk membuka tujuh lagi rangkaian pengedaran jenama itu di seluruh negara tahun ini. Langkah ini akan melibatkan pusat 2S dan 3S serta tidak lupa juga pusat mengecat badan kenderaan. Selain itu, rangkaian sedia ada juga akan dipertingkatkan kualiti servis yang diberi.

Dalam perkembangan sama juga, sebuah pusat servis ekspres turut akan perkenalkan. HZN Express 2S Center yang terletak di Glenmarie akan menyediakan perkhidmatan servis pantas bagi kerja-kerja dan servis yang boleh diselesaikan dalam masa hanya 1 setengah jam.

Selain itu, sebuah portal lepas jualan juga akan diperkenalkan tahun ini, menjadi platform di mana pengguna boleh menempah slot untuk servis kenderaan, menyemak status dan perkembangan kenderaan yang sedang diservis serta menyemak sejarah servis bagi sesebuah kenderaan serta makluman kemaskini produk untuk kemudahan pengguna.

Satu perkara lagi yang akan dipertingkatkan tahun ini ialah tempoh operasi pusat panggilan Honda (Honda HELP Line) akan dilanjutkan dari 9 pagi hingga 10 malam, tujuh hari seminggu – termasuk cuti umum. Langkah ini dijangka akan menyumbang kepada peningkatan sehingga 30% produktiviti bagi urusan yang berkaitan dengannya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required