Jika sebelum ini TuneD hadir dengan kit badan untuk model-model Proton yang masih dijual di bilik pameran, kali ini jenama talaan aftermarket tempatan berkenaan memperkenalkan kit untuk model lama Proton iaitu Proton Persona generasi pertama.

Seperti juga kit-kit badan TuneD untuk model lain, kit pada Persona 2007 ini menampilkan bampar hadapan dengan liang udara yang lebih agresif, lengkap dengan lampu nyalaan siang jalur LED, serta gril utama berwarna hitam bersama jalur serlahan berwarna merah.

Set kit ini datang sekali dengan skirt sisi lebih labuh serta bampar belakang yang direka agresif dengan liang udara pada setiap sisi, serta kemasan yang menyerupai diffuser berwarna hitam.

Tidak seperti pakej kit lain yang hadir dengan warna badan signatur TuneD iaitu Fierce Red, pakej standard tertinggi untuk Persona generasi pertama ini menawarkan warna badan yang dipilih sendiri oleh pemilik dengan harga RM3,320. Anda juga boleh memilih pakej tanpa mengecat semula warna badan dengan harga RM2,100.

Walau bagaimanapun, harga untuk kit Persona 2007 ini tidak termasuk sekali dengan rim aloi TuneD. Anda boleh membelinya secara berasingan di mana rim berdiameter 16-inci dijual pada harga RM1,500 dan unit yang berdiameter 17-inci pula berharga RM1,800.