Mercedes-Maybach tunjuk konsep sebelum ke Beijing

Beijing Motor Show 2018 bakal membuka tirainya dalam beberapa hari lagi, Mercedes-Maybach telah menyiarkan video teaser bagi model yang bakal dipertontonkan di acara berkenaan. Terdapat desas-desus yang menyatakan pengeluar kereta itu bakal mendedahkan versi model GLS akan datang, dengan “kekemasan yang serba mewah”.

Klip video berdurasi 33 saat ini memfokuskan ruang dalaman kenderaan terbabit, dengan warna putih dan biru sebagai tema. Malahan bentangan krom dan rose gold juga jelas kelihatan memberikan aura yang lebih mewah.

Jika ia memang pratonton bagi GLS Maybach baharu, versi siap produksi ini akan menyamai SUV mewah lain termasuk Bentley Bentayga dan Rolls-Royce Cullinan yang akan datang. Model tersebut dikatakan akan didedahkan di Los Angeles Auto Show tahun ini.

Selain versi Maybach, GLS biasa yang kelihatan menerusi spyshot sebelum ini juga akan ditawarkan. Dijangka menggunakan platform Modular High Architecture (MHA) baharu, yang turut akan digunakan untuk GLE generasi akan-datang. Platform baharu ini juga memiliki keupayaan teknologi pemanduan sendiri termaju dan penjana kuasa hibrid juga akan ditawarkan.

GALERI: Spyshot Mercedes-Benz GLS generasi akan datang

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required