Royal Enfield buka pusat pameran baru di Shah Alam

Royal Enfield buka pusat pameran baru di Shah Alam

Jenama motosikal British yang sudah wujud sejak tahun 1901 iaitu Royal Enfield tiba di Malaysia dengan identiti baru apabila sebuah pusat pameran bersepadu dibuka di Shah Alam, bawah pengurusan RE Motorcycles Sdn Bhd. Pusat pameran ini terletak di 33, Jalan 15/23, Taman Perindustrian Tiong Nam, Seksyen 15, Shah Alam, Selangor.

Perasmian pembukaan pusat pameran ini dilakukan semalam, sambil turut dihadiri oleh wakil pengurusan antarbangsa Royal Enfield dan di situ, pelanggan boleh menyaksikan pameran model yang ditawarkan untuk pasaran Malaysia, khidmat jualan, servis, alat ganti serta barangan rasmi jenama tersebut.

Secara keseluruhannya, model yang ditawarkan untuk pasaran Malaysia terbahagi kepada tiga yang utama iaitu Bullet, Classic, Rumbler dan Continental GT. Untuk Bullet 350 harganya adalah RM28,388, Bullet 500 RM36,888, Classic 350 RM30,388, Classic 500 RM39,888, Rumbler 500 41,688 dan Continental GT RM44,509.

Untuk setiap motosikal Royal Enfield yang dibeli, pelanggan akan menerima jaminan dua tahun atau 20,000 km, dan melalui laporan sebelum ini juga, kita sudah mengetahui bahawa mereka akan menambah satu lagi model baru iaitu Himalayan yang akan dilancarkan pada bulan hadapan.

GALERI: Royal Enfield Bullet 350


GALERI: Royal Enfield Classic 350

GALERI: Royal Enfield Classic 500 EFI

GALERI: Royal Enfield Classic 500 EFI Chrome Edition

GALERI: Royal Enfield Rumbler 500

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required